اعتصاب عمومی ـ حقه مخابرات   2009-07-02 11:01:56

new_winفراخوان اعتصاب عمومی 15، 16 و 17 تیرماه - اعتصاب و اعتکاف سراسری ـ۱۳ کلیک

LanguageBookmarkdoorandish.wordpress.com

با هماهنگی با یکدیگر اولین اعتصاب عمومی سراسری بر علیه کودتای احمدی نژاد/خامنه ای را آغاز کنیم . دوشنبه ، سه شنیه و چهارشنبه 15، 16 و 17 تیرماه در سراسر ایران اعتصا ب خواهیم کرد تا کمر کودتاگران را بشکنیم . برادران و خواهران ، در هر کجا که هستید ، در ادارات دولتی و غیر دولتی ، در بازارها ، کارگاهها و کارخانه ها کمیته های اعتصاب عمومی مردمی را تشکیل دهید و در اعتصاب برای نجات ایران شرکت کنید . از سایت "انقلاب سبز ملت ایران

حقه مخابرات برای جبران ضررهایپس از وصل پيامك‌ها ـ۱۱ کلیک
Language Bookmark fararu.com

از شب گذشته با برقراري مجدد سرويس يك پيامك چندين بار به دست مخاطب مي‌رسد درحاليكه ارسال كننده آن تنها يكبار پيامك را ارسال كرده است. به گزارش ايلنا، نكته جالب اين جاست كه پيام‌هاي انتخاباتي كه مربوط به 21 روز پيش بوده، هم‌اكنون به دست مخاطبان مي‌رسد درحاليكه يك پيامك طبق قاعده بعد از 24 ساعت از شبكه خود به خود حذف مي‌شود. سرويس پيام كوتاه درست يكروز قبل از انتخابات قطع شد و روز گذشته در ساعت 19 مجددا برقرار شد. همچنين بر اساس اطلاعات دريافتي از مشتركان، يك پيامكي كه تنها يكبار شب گذشته ارسال شده، چندين بار متوالي به دست مخاطب مي‌سد و اين اگر يك اختلالات فني نباشد، يك درآمدزايي جديد جهت جبران 21 روز قطعي اين شبكه است. گفتني است، پيگيري خبرنگار ايلنا جهت بررسي اين وضعيت و كسب تكليف از مسؤولين مخابرات و همراه اول بدون پاسخ مانده است.

از SMS مخابرات استفاده نمی‌کنیم. در طول مدتی‌ که این سرویس قطع بود مخابرات بیش از ۱۴ میلیارد تومان ضرر کرد ـ

SMS را تحریم می کنیم. مخابرات به خاطر ضرری که میکرد "مجبور" شد این سرویس را وصل کنه. این یک بی‌ احترامی خیلی‌ بزرگ به مردم هست که موقعی که مردم احتیاج دارن این سرویس قطع بشه، و وقتی‌ که مخابرات به پولش احتیاج داشته باشه دوباره وصلش کنه.

تحادیه اروپا پيشنهاد فراخواندن سفیران خود از ايران را بررسی می کند

LanguageBookmarkradiofarda.com

کشورهای عضو اتحاديه اروپا قرار است روز پنجشنبه پيشنهاد لندن برای فراخواندن سفيران خود از تهران را در واکنش به بازداشت کارمندان سفارت بریتانیا در ايران، بررسی کنند. يک مقام آگاه به خبرگزاری فرانسه گفته است: اين پيشنهاد شامل فراخوان موقت سفرا برای چند روز به نشانه اعتراض خواهد بود، اما ترديد هايی در اين زمينه وجود دارد. طبق اين گزارش، پيشنهاد بريتانيا به کشورهای عضو اتحاديه اروپا ارائه شده است و در جريان ديدار نمايندگان سياسی وزارت امور خارجه ۲۷ کشور عضو اتحاديه اروپا در استکهلم، پايتخت سوئد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اين مقام آگاه تصريح کرده است تاکنون توافقی در اين زمينه به دست نيامده است. وی در عین حال گفته است دستيابی به چنين توافقی بين ۲۷ عضو اتحاديه اروپا مشکل به نظر می رسد. يک ديپلمات اروپايی ديگر نيز به خبرگزاری فرانسه گفته است:«پيشنهادهای متعددی» در اين زمينه مطرح شده است که يکی از آنها فراخواندن دسته جمعی سفیران از تهران است.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات